Inte meningen..

Hej!
Det var inte meningen att jag skulle bli så beroende av träning och över att tänka på vad jag äter så mycket att jag inte får tid att blogga, men nu har det blivit så endå, idag tog jag en långpromenad med mamma och köpte samtidigt det nya nummret av ELLE, köpte den lite sent denna månaden, men bättre sent än aldrig, ellerhur ?
Ska iväg ikväll men till vem säger jag inte, haha! Hade tänkt göra lite mag och rump övningar innnan jag beger mig men nu måste jag kila! ;D

Peace out!  Zoure.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv; Haha, jag fattar vad du menar - Anna anka är HEMSK! Har bara sett 2 avsnitt själv men ser många korta klipp på youtube. Ibland hittar jag något roligt som jag gjorde idag - kolla in nyaste blogg inlägget - men jag tycker verkligen inte om hennes

2009-10-19 @ 09:40:41
URL: http://minportfolio.webblogg.se/
Postat av: Vic

sv. Jag mår bra! Skolan tar mitt liv bara, du kanske förstår? ;)



Lycka till med tränandet! :) Kram!

2009-10-19 @ 10:02:20
URL: http://laservic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0