"Fågelkvinnan"

Hej.
Någonting som jag är vääldigt irriterad över är detta stora hysteri kring **** Anka, jag har valt att göra som Josefine Craaford och säger istället Fågelkvinnan, jag förstår verkligen inte vad som är så himla bra med henne? Hon snarare gifte sig in i sin karriär mera än kämpade för sin alldeles egen, om jag får säga mitt så är hon en komplett idiot, det faktum att hon även är blond förvånar mig inte ett dugg, och att hon kallar sig för hemmafru är väll endå att ta i! Hon har ju minst ett 10-tal betjänter som städar och lagar mat åt henne när kameran inte är på. Och sedan denna hysteri med att hon måste hålla sig i form, så att hennes man inte går och bedrar henne, men har hon tänkt tvärtom eller? Hennes man är ju verkligen i topptrim.. NOOT. Hon kan ju lika gärna bedra honom isåfall, men det gör hon ju inte för det är han som har alla pengarna och om hon skulle bedra honom så skulle hon hamna på gatan utan en enda dollar i fickan. Ni som vänder på detta och tror att jag skriver för att jag är avundsjuk på henne är ju väldigt smarta, tycker ni inte? För jag vill ju verkligen gifta mig rikt och leva på någon annans pengar och träna hela dagarna istället för att ha en egen karriär.. ? Skulle inte tro det. Tv3 är ju inte speciellt smarta heller, i och med att dom har skapat denna hysteri kring fågelkvinnan så resulterar det att hon tror att hon är något, hon svävar upp bland molnen och kräver bara ännu mera pengar av tv3 för att medverka i serien Svenska Hollywoodfruar. Inte särskilt smart om du frågar mig. Någon som jag gillar i den serien är Maria Montizami, hon verkar som en kvinna som har båda fötterna på jorden, och hon talar inte illa om någon, go maria!

Peace out.   Zoure.

Kommentarer
Postat av: Angelica K

man får en spruta i läppen .

Vad jag förstått av det hela har man på en salva som bedövar läppen/läpparna. Och sedan görs injiceringen.

Klart det är mycket pengar,, men det beror ju helt på vad man har för ekonomi. Och håller det 4-6 månader är ju resultatet bra ändå.

2009-10-06 @ 15:22:51
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Jag håller med dig i detta inlägget! Verkligen.

2009-10-06 @ 15:43:54
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: carrs

tycker extremt synd om ankas ungar ;o

2009-10-06 @ 15:49:48
URL: http://flowerbombs.blogg.se/
Postat av: Lea

ja maria<3 såder härligt blåst på riktigt :P

2009-10-09 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0